Simpatici anche i commenti:
https://www.corsicaoggi.com/sito/corsica-oggi-passa-al-francese-cambia-nome-nasce-la-corse-aujourdhui/Interessante questo articolo sulla (e in) lingua corsa, che capiamo meglio dei francesi:
https://www.corsicaoggi.com/sito/a-cita-eterna-accoglie-mediterradio-lisule-si-spostanu-a-roma/Giovani Maria Dettori è Salvatore Cusimano di RAI Sardegna è Sicilia anu sottulineatu l’impurtenza di u cunfrontu linguisticu che Mediterradio permette. An’amintatu a pusizione particulare di u corsu indè a trasmissione. «
Siciliani è sardi si stupiscenu di capilu, è reazzione so parechje nanta è nostre rete suciale c’hè una vera richezza, un’emulazione simpatica ». L’illustrazione musicale di sta trasmissione speziale ghjera stata artisticamente cuncolta da Marzia Puleo prugrammista a RAI Sicilia.
In preparazione una grande festa di Mediterradio ogn’annu à turnu. E a corsica chi porta l’iniziativa di a creazione di a trasmissione serà a prima à festighjà u mediteragnu isulanu. Mediterradio ferma un’esempiu unicu di partenariatu trà dui gruppi maio di l’audivisiu europeu